kbrarkz09 1 ay 4 günlük bebeğim var doktor 65-70 ml 3 saatte bir ver dedi ama ben çocuğumun doyduğunu hissetmiyordum çünkü devamını arıyordu ve sürekli ağlıyordu 120 ml e çıkardım bebeğim rahatladı şimdi ise 150 vermeyi denedim bitirdi hepsini. Aynı durumu yaşayanlar var mı yaptığım doğru mu sizce?
Metehanduygu44 kbrarkz09 kimseyi dinleme bacım benden sana demesi ne kadar içiyorsa o kadar ver ben pişman oldum 3 saatte 60 ver dedi çocuk midesi küçüldü 8 ayligiz hala 100 cc zorla içiyor
Tubiyl1 kbrarkz09 6 aylık oğlum bile bazen 120 cc zor içiyor yeni doganken 30 cc max 60 cc verirdim. Sinirmesi zor gazi çok olur
Bihterrr kbrarkz09 bebek kendi belli ediyor her bebek aynı değil ki. Bittiğinde ağlıyorsa huzursuzsa o mama yetmiyordur. Ha ne verirsem alıyor çok vereyim deme yavaş arttır 120 ile rahatsa bi süre öyle git yetmediğinde o zaman da belli eder. Benim bebeğim 3 ay 20 günlük 90 içiyordu yeni 120ye geçiyoruz çünkü yeni yeni yetmediğini belli etti ama birden geçince kusuyor ben bi 90 veriyorum bi 120 veriyorum . Kilo alımı da iyi az içmesine rağmen .
asli08 1 aylik 150 cok değil mi bebekten bebege de değişir belki ama ne kadar verirsen o kadar içerler sonrasin da kusma oluyor mu
asli08 1 aylik 150 cok değil mi bebekten bebege de değişir belki ama ne kadar verirsen o kadar içerler sonrasin da kusma oluyor mu
adasmummy Valla çok gibi geldi canım ama içiyorsa ve kusmuyorsa midesi alıyor demekki. Benim kız 3 aylık benn 90 veriyorum 3 saatte bir
asli08 Metehanduygu44 canim benim mama anne sutu gibi değil sindirmesi zor 1 aylik bebek için 150 çok bence
kbrarkz09 Çok sağ olun kızlar bilgilendirmeleriniz için valla bende doktoru dinleyerek 65-70 veriyordum sonra annem 120 verdi birgün çocuk ağlamadı hiç içtikten sonra geçen 150 vermiş kızdım bana da çok geldi bir sizede danışayım dedim. Şimdi buraya yazdığımı duysa ben 4 çocuk büyüttüm diycek kafayı yemek üzereyim🤦🏻♀️ içtikten sonra kusuyor bu arada 120 ve 150 de
sezerrrr kbrarkz09 benim bebeğimde 47 günlük ne verirsem o kadar içiyor 60 cc veriyorum emiyorda yine de aranıyor arada 90 veriyorum ama 150 çok çok fazla bence çok kilo alırsa oda sıkıntı ilerisi için
asli08 kbrarkz09 valla benim kaynanam da her şeye karışıyor du sinir oluyorum ve dediklerini yapmıyordum kaynanam göre çocuk aç doymuyo sutum gelmiyor mama her her ay kilo kontrolün de doktor çok iyi çok güzel gidiyo dedi kaynanam fa yanımda bende dediklerini diyodum hayır dedi doktor kilo alımı gayet normal mama verme demişti bi onlar akıllı sanki banyo yaptiricaz suyu o hazirliyo çok sicsk yapiyo suyu anne su çok sicsk diyorum hayır dehil diyo cocuk agliyo suya sokunca hemen cikarttiyorum ben tek yıkarken gayet mutlu bebek neyse kızlar konuşsam daha çok şey var cahillik eskidenmis şimdiki anneler çok bilinçli bence
kbrarkz09 sezerrrr bende aynısını düşünüyorum onlar doysada aranırlar ama artık sırf aç bu çocuk aranıyor diye diye benimde psikolojimi bozdular çocuğa çok mama vermeye başladım birde zayıf diyorlar diye, azalttım ama 2 3 gündür. Anneleri yoran bebekler değil etraftakiler maalesef Allah hepimizin yardımcısı olsun🤦🏻♀️
kbrarkz09 sezerrrr 4200 dü 1 hafta önce gittiğimizde. Aynen bende aynısını düşünüyorum bu arada sizin bebeğiniz de sürekli ağlıyor mu
ozlm1234 Bazen bebekler doysa bile aranır sen doktorun dediğine uymalısın. Mama anne sütü gibi değil sindirmesi daha zor
kbrarkz09 ozlm1234 kesinlikle katılıyorum bundan sonra kimseyi dinlemiycem psikolojim bozuldu yemin ederim
kbrarkz09 asli08 ah kıyamam ben sana Allah yardımcın olsun. Gerçekten öyle şimdiki anneler bilinçli ama onlar da çok çocuk annesi oldukları için bizi bilinçsiz sanıyorlar. Sanırım bütün annelerin kaderi aynı bu çevredekiler bozuyor sinirlerini🤦🏻♀️
gulsip Benim bebeğim de aynıydı doktorumuz kilosu az doğan bebeklerde bunu görüyoruz ne kadar içerse o kadar verebilirsin demişti, sadece kusuyorsa fazla geldiğini gösterir demişti, yarasın bebişkoya