@asli08
Bebeğinize yapacağınız en güzel iyiliği yapıyorsunuz ♥️ bende bebeğime sabah uyanınca sohbet eder gibi kitap okuyorum, akşam yatmadan öncede sakin sakin mayıştırarak okuyorum gözlerimin içine bakıyor öyle güzel dinliyor ki 1,5 aylıktan itibaren başlamıştım şimdi 5 ay 20 günlüğüz.
Okumadığım günler huzursuz oluyor hatta alıştı artık inşallah en güzel oyuncakları kitaplar olur 🥰