Merhaba arkadaşlar 18 aylık bir oğlum var ve aşırı hareketli aşırı yaramaz bir çocuk. Nerde tırmanacak hoplayacak atlayacak yer varsa orda geziyor oğlum. Ve biz en üst katta oturuyoruz yazın aşırı sıcak oluyor tüm pencereler ve balkon kapısı açık olursa anca biraz ferahlatıyor. Bu camlar ve balkon için güvenlik fileleri yapıyorlarmış ve maliyeti o kadar da çok değilmiş sanırım. Kullanan varmı acaba gerçekten güvenli mi ? Cam balkon düşündük onu sorusturduk oda bütçe olarak çok fazla geldi. Araştırırken güvenlik filesini bulduk kullanan varmı acaba ? Ve gerçekten tırmansa bile bişey olmuyor mu çünkü videolarda adamlar resmen filede hopluyorlar. Bilen ne olur yazsın Ankara’da yaşıyorum yaptıran varsa öneri de alabilirim