Güzel hanımlarr ben 27 yaşındayım ve cilt bakımı rutinim yok çok şükür cilt kusurum da yok sivilce falan çıkarmam hafif gözenekliyim yaş 30 a yaklaşınca bir dünya herkesin kullandığı serumları falan da görünce güneş kremi bile kullanmayan ben acaba başlamalı mıyım diye düşünmeye başladım😅 sizlerden ricam kuru ciltli bu bacınıza uygun ve etkili C vit serum, göz altı kremi vs gibi öneri de bulunmanız. Kullanıp memnun kaldığınız ürünleri yazarsanız sevinirim