siboo ateş olabiliyor 37 dereceler de. Aşı oldukları gün uykuya meyilli olabilirler ama ertesi güne düzeliyor bu durum. Bacağa temas ettikçe de ekstra bi huysuzlanma olabiliyor. Huysuzluğu da birkaç gün sürebiliyor. Ağır bir aşı çünkü, 2-3 gün duş aldırmayın ve bundan sonra aşılı bölgeyi keselemeyin. Şiş iltihap gibi bir görünüm olup kendisi patlayacak kabuk tutup iyileşecek,bunlar da birkaç ayı buluyor bu arada normal olması gereken bir süreç. Geçmiş olsun kolaylıkla atlatırsınız inşallah ☺️