Benim annem yıllardır bu hastalıkla yaşıyor. Çok ama çok ciddi bir rahatsızlık. Asla ihmal edilmemeli. Doktor tarafından önerilen cihaz mutlaka kullanılmalı. Annem zaten yıllardır yüksek tansiyon ve diyabet hastası. Ama uyku apnesi için verilen cihazı düzenli kullanmadığı için iki ana damarı tıkandı, çok tıkalı olduğu için anjio yapılamadı ve geçen yıl bypass oldu. Şimdi beynindeki bir damarda da problem çıktı. Daha bir sürü de hastalığı var ve doktorlar hepsini uyku apnesine bağlıyorlar.