Bnsu14 Kizlar 2+1 evim çamaşır sermekten ve kurutma çabasından gina geldi.. çamaşır makinamn üstünde dolaplar var acaba o dolabi kaldirip ustune makina koysam diyorum nasıl olur sizce çalışırken sallaniyor muki
alinduhatg Bnsu14 sallanmıyor da ses yapıyor gece ve kızım uyurken çalıştırmam 2-3 makıne çamaşır yıkar topluca atarım . Ama bu akşam ne hıkmetse kurutmuyor 😂
Biferyal_ Bnsu14 merhaba benim de banyom aynı şekildeydi makinenin üstünde dolap vardı onu söktük peteğin altına koydun altına ayak aldık. Kurutmayı da makinenin üstüne koyduk aynı şekilde ona da ayak aldık sallanmasın diye hiç sorun yaşamadık çok şükür
zeynepyusufaslan Bnsu14 ben de alacağım ve aynı dediğiniz gibi yapacağım dolabı iptal edip. Çoğu tanıdığım öyle kullanıyor bir problem yaşamadılar