himeros joie 360 derece döneni kullanıyorum 15 aydır ben çok memnunum bazen oğlum bağlanmak istenmediğin de ağladığın da uyuduğun da almak çok kolay oluyor. En azından kafasını vurmuyorum. 😅 ablamlar hep dönmeyen kullanıyordu ,uyuyan uyanıyor,kafası değiyor falan filan işte. 😅