Sibel4264 bardak güzel başta içemiyor gbydş bizm bebiş alıştı uzun süredr içiyor dökülmüyor akıtmıyor tabi ağız kısmına deydrnxe akıtırda bende bi heves indrmde diye aldım ama kapaksz benmki çantada herşeyi oluyr öyle atmak istemiyorum ve elime berdğmde denk geldim yere attysa eğer direk içtiği kısım yerle temas edyor bazı biberonlr suluk alıştröa bardağı diyeym onların uç kısımlrı olduğu içn bebiş oraya doğru dik atmadysa pek deymiyor ama bunda deyiyor memnunum ama 2. Ye almam bu tarzlrı sevmedm ama bardağa alıştrmak şçin iyi olablr