Kızlar benim oğlan 2 yaşına girecek bana abla diyor en baştan beri sizce normal mi ablası var abla diyor ona da babasına baba diyor 3 kelimeli cümle de kuruyor abla nereye gitti diyor baba nereye gitti diyor ama bana ve aslında bütün kadınlara abla diyor