48 günlük bebeğim gündüzleri hiç birşey yok ama akşam olunca 7 ile 12 arası sürekli ağlıyor karnı tok, altı temiz, gazını çıkarıyor. Gazı olsa mesela altını açınca falan susuyo belli süre sonra ondan da sıkılıp ağlamaya başlıyo. Ayrıca gün içinde emiyo ama akşam bu saatler başlayınca meme almıyor ve çığlık atarak ağlıyor mecbur mama veriyorum. Bu artık alışkanlık oldu her gün akşam olunca strese girmeye başladım hiç değişmiyor. Bu döngüden nasıl çıkabilirim lütfen benimle aynı durumu yaşayan anneler yardım, öneri :((