Oglunasikbiranne08 KiZlar oğluma bardakla su verirken tık tık ses geldi . Ama görünür de bir şey yok . Diş mi gelicek acaba ? Bilenler yazabilir mi
Dgndrmz Oglunasikbiranne08 evet canım hayırlı olsun 😍 bende o şekilde farkettim cıkarken yakında yerı belli olur snrada ucu gorunur 😊
Oglunasikbiranne08 sevgice damağında çizik gibi bir şey olusmus . orayı elleyince elime sertlik geliyor .diger yerler yumuşak . Elleri ağzından 5 dk çıkmıyor
Oglunasikbiranne08 Canevlat_ sert cnm birde çizik gibi olmuş böyle . Orayı elleyince parmağıma batıyor . Diş mi şimdi bu 😍
Susamm Canevlat_ çok sıkıntılı oluyor mu diş çıkarma olayı. Rahatlamasi icin ne tavsiye edersnz. Biz 7 aylığız ve dişleri cok kaşınıyor. Korkulu rüyam şu diş meselesi
Oglunasikbiranne08 Canevlat_ yaa çok heyecanlı 😍 bizim de ilk dişimiz daha ☺️ Maslalah sizin bebişe de . Ne zamana beyaz gözükür acaba 🙈 uzun sürer mi ki
Canevlat_ Susamm canim ben dis jeli falan hic kullanmadim kehribar kolye aldim 4 aylikken bize asiri derecede iyi geldi elhamdulillah simdiye kadar 6.cisi geliyo hicbir sikintimiz olmadi insallah bundan sonrada olmaz
Canevlat_ Oglunasikbiranne08 bebekten bebege degisiyo canim bizim alttaki ilk iki disimiz 1 ayda beyazladi tam belli oldu sonrakiler 10 15 gune belli oldu 🌝