Bende 25 gün oldu başlayalı, 6 buçuk aylığız, tadımları yaptık. Günde 1 öğün çorbalarla başladım. Şimdi 2 öğüne çıkardım gece yatmadan bide muhallebili karışım yapıyorum veriyorum. Emmek istemiyo, yemeğe daha düşkün bende veriyorum. 20-25 gün sonra 3 öğüne çıkartırım diye düşünüyorum