Kızım 30 aylık son günlerde beni iyice çıldırtıyor. O kadar çok bağırıyorum ki üzülüyorum sonra. Geçen gün tam 37 dakika boyunca güzelce anlattım dağıttığı minik oyuncakları toplamasını istedim . Yemin ederim bana mısın demedi en son kızdım bağırdım. Ya sabrım kalmadı artık. Uykuya diren yemeye diren . Uyurken şarkı ile uyuyoruz onu beğenmedim şu şarkıyı aç bunu aç resmen dalga geçiyor. Yapma dediğim her şeyi yapıyor evet sakin kalmak istiyorum ama bi klozetin fırçasını eline aldığında bağırıyorum . Bağırmamak için ne yapabilirim? Hiç bir yakınımız yanımızda değil. Eşim geceli gündüzlü çalışıyor. Ben yarım gün çalışıyorum. Tüm yükü bende . Telefonla dahi konuşturmuyor yoruldum vallahi. Sizde durumlar ne? Nasıl başa çıkıyorsunuz?