benseninanonim hayır çok şükür bıraktırmadım.
ve uzun süren mücadeleyi ben kazandım💪🏻
ayakta emzirdim, uykuluyken emzirdim, uzanarak emzirdim
ara ara normal pozisyonda denedim bizimki çok uzun sürmüştü bir ay 🤦🏻♀️ kısa sürenler de var bir hafta üç beş gün gözünüz korkmasın size tavsiyem hemen biberona başvurmayın ve sabırlı olun bu sürecin geçeceğini unutmayın
bu süreçte kilo alımı yavaşlamıştı sırf memeyi bırakmasın diye çok çabaladım, çok araştırdım kendimce…
çok şükür bırakmadı