nur580 Hanımlar emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum ama çok ağrım var evde iyi gelen bı öneriniz var mı
Mavili-mavilimorcicek nur580 Emzirme doneminde de kullanacağınız ilaçlar var.Ev de birşey yapmakla geçmiyor bu meret çünkü.Eger ilerlerse enfeksiyon kaniniza karışır doktora gitmelisiniz.
Pamuk_bebegim42 nur580 Beya kuru dut kaynatın için kesinlikle çok çok iyi geliyor sütte yapıyor zaten onunla rahatladım ben
queen_bee Bol su için, duşta sıcak suda iyi geliyor, ama emzirirken de ilaç kullanabilirsiniz. Bana doktor vermişti piyeloseptyl diye Bi ilaç.
nur580 Mavili-mavilimorcicek acile gittim oradaki doktor parol yapabilirim sadece dedi emzirdiğim için
Mavili-mavilimorcicek nur580 Tahlil yapmadılar mı gittiğinizde.Zaten bı parol bilmişler onu verio gönderiyorlar.İdrar yolu enfeksiyonu ciddidir gidebiliyorsaniz özele gidin.
nur580 Mavili-mavilimorcicek şikayetlerimi söyleyince yapmaya gerek yok dedi ama bugün doktora gittim antibiyotik yazdı, zaten merkeze uzak ilçede oturuyorum tek hastane acil var eşim de çalışıyor gitmemiz zor oluyor