Kayra_68_aksaray Guzelanne6 1500 lıra doğum parası 1 seferlik galıba 2025 te doğan çocuklara aylık yardım yapılacakmıs
Kayra_68_aksaray ikibaloglanannesi bu yardım her anne mı alacak calısan anneler mı şimdi benim 3 çocuğum var biri 15 biri 12 biri 2 yasında ben de alabilecek miyim nekadar alacagım
mombabyy ikibaloglanannesi bizim 2 ay oldu doğalı ama Doğum parasini da almadik faydalanabilir miyiz acaba
ikibaloglanannesi mombabyy 1 Ocak 2025 itibariyle doğan bebekleri kapsıyormuş. Keşke 0/5 yaş çocuğu olan tüm annelere verilseydi her ay..
annesininaski_ ikibaloglanannesi Ben anlamadım şimdi neden 2025 ten sonrasi yani saçmalık biri 3 buçuk yasin da biri 9 aylık bebeğim var bizim suçumuz nede biz alamıyoruz . Nasıl olsa bu çocuklar 2025 ten önce yapılmış . 2025 ten sonrasi çocuk yapsın diye mi
ulkumiray Bende 17 aralıkta doğum yaptım, daha doğum yardım parasına başvurmamıştık acaba bende bu yeni tutar üzerinde mi alacağım
ikibaloglanannesi ulkumiray 17 Aralık 2024 olduğu için kapsamayabilir Bulunduğunuz ildeki sosyal hizmetleri arayıp sorun. Büyük ihtimalle Şubat’ta yürürlüğe girecek.