kukumela Sevgili anneler kızım 3 ay 10 günlük ama hala karın üstü egzersiz yaptırıyorum sevmiyor. Ağlıyor sakinleştiriyorum yine deniyoruz 3-4 dk sonra yine sıkılıp ağlıyor.Dikkat çekici şeyler koyuyorum karşısına ama yok.Başka ne yapabilirim??
hemshireanne kukumela 6ci aya gectik hala yaptiramiyorum. Bence zormalaya gerek yok. Her bebek farkli
urasmommy kukumela 5 aydan bildiriyorum bizde hala öyle bir kaç dakika durup basıyor çığlığı hep kucakta durmak gezdirilmek istiyor
mommommo kukumela benimki de öyleydi 6. Ay sonu 7. Ay gibi keşifler başladıkça sürekli karın üstündeler canınızı sıkmayın zamanı vardır bebişin
kukumela Yok yine çok durmuyor sıkılıyor. Sürekli etrafa bakmak istiyor kucakta dışa dönük durmak istiyor .
siyahsakin hemshireanne merhaba 6 ayligiz asla yapmiyor. Kucaktan inmek istemiyor. Sizin surec nasil.ilerledi
kukumela Kolik bir bebek şuan biraz azaldı koligimiz o yüzden hep kucaktaydi bu zamana kadar ve şuan da aynı kucaktan inmek istemiyor. Oyun halısında oynuyor biraz
buttercup16 kukumela Benimkide hiç sevmedi bende zorlamadım her bebek farklı zorlamayın bence o yolunu bulucaktır kendisini geliştirecek illaki
kikis siyahsakin çok tedirginiz bu konuda ama bana normal gib geldi bir kaç başlığa dhaa sormuşsunuz. Her bebeğin gelişimi farklıdır benim bebeğim 4.5 aylık hiçbir şekilde yaptıramadım feryat figan hep kucakta yere koydğunuz gibi bağırıyor e illaki bir gün dönecek yürüyecek kendinizi strese sokmayın. Aklınızda farklı sorular varsa doktora bir sorun gelişimini
hemshireanne siyahsakin merhaba. Benim oğlum herşeyi çok geç uaptı. Bilmiyorum belkide gunah bendedir. Kıcaktan inmiyorsa tummy timeyi kucakta yaptırın. Ama mutlak yaptırın. Yere sert zemine sırtüstü bırakın bebeği o zaman hareketleniyorlar. Ben dört aylığında yere bırakmaya başladığımda artık dönmeğe başlmıştı. Sonra memlekete geldik yere bırakamadım hep yatakta durdu 9 aylığında hareketlendi🤦♀️. O yüzde çok az da olsa yere bırakın