Aybarsegebebek Bir şeylerle demek ki sürekli meşgul olmak istiyor . Kendi başına oyun süresi genelde 3 yaştan sonra oluyor. Yazdıklarınızdan yola çıkarak geçen sene ki ben hakimi gördüm sizde :) benimde bebekler arası 2 yaş kadar… 33 kere Ya Reşid , 33 kere Ya Şafi , 33 kere Kuddüs çekiyorum. Yüzüne üflüyorum :)) 2,5 yaştan sonra genel de akran iletişimi istiyorlar , eğer oyun gurubu tarzı bir her varsa çevrenizde ya da komşunuzun çocuğu maksat bir araya gelmesi