2bebekli_1deli İlk hamileliğim sonrası kanamam 43 gün sürmüştü ve ilk 7 gün aşırı kanamam olmuştu sonra normal seyrinde devam etti şimdi doğum yapalı 13 gün oldu kanamam olmuyor çok az seyrek neden acaba bilen başına gelen var mı
Gizmokzilla 2bebekli_1deli olabilir, her doğumda aynı şey olacak diye bir şey yok kanaması çok kısa süren bir sürü kişi var endişelenmeyin💐
eymen6_9 2bebekli_1deli benim 1. Dogumda 4 gün çok kananam oldu sonrası sarı su ve kan lekesi. 2. Dogumda 1 gün Çok oldu. Diger günler gene Çok az. Ama 40ım bittigi gibi ben adet görüyordum
minabebek 2bebekli_1deli o bir durup bir geliyor hareket çok önemli hareketsiz kalıncada duruyor ve alınan ilaçlara bağlı