Sorum başlıkta aslında ama yine yazayım. Bugün oğlumun 2.ay aşıları yapıldı. Ateşi 37,5 üstüne çıkarsa calpol ver dedi doktor. Şu saate kadar ateşi çıkmadı çok şükür ve uyuyor. Ateşini gece kontrol etmeye devam etmeli miyim? Kaç saatte bir kontrol etmeliyim? Çok gerginim ve korkuyorum gece ateşi çıkar da ben uyuyor olurum farketmem diye 🥺