kelebegiminannesiyim Hanımlar bu şehirlerde bildiğiniz işinin ehli ortopedi doktoru var mı? 18 aylık kızımı götüreceğim.
Masalmom_ kelebegiminannesiyim medical park Adana hastanesinde Cenk Özkan var o çok iyi diye biliyorum hem devlet hastanesinde görev yapıyor adam hemde özel hastenede
Minigim38 kelebegiminannesiyim kayseri dünyam hastanesinde yüksel kavcu var bakabilirsiniz senelerin dokturu
Esra1202 kelebegiminannesiyim benim kızım el parmağında tetik parmak vardı ameliyatıni yaptırdık. Çok iyi bı doktor. Araştırip bakabilirsin
komik Ankara Ibnisina hastanesi cok iyi ben acibadem hastanesinde kalcasinda gelisim geriligi oldugunu ogrendik daha sonra devlet hastanesine oraya goturdum orda duzeldi
Maii Ankara Gazi üniversitesi hocaları da oldukça iyiler annem oradan emekli ne vakalara denk geldim başarıyla çıktıkları mutlaka bak derim.