BirAnneBirBebekkkKk 1 kutunun yarısına geldiğimde eşim geldi dıştan sonra ikinci kutuya başlarken iki gün aksattım günleri karıştırdım o sırada adettım sonrasında acaba hamile kalma riskim çok mu ara vererek kullanan böyle sıkıntı yaşayan oldu mu
Oykuu_bebekk Mümkün olduğunca ara vermeyin düzenli hatta aynı saatte alın derim ben 5 yıl hapla korundum son yılım ara veriyordum 2 gün falan boşvermiştim biraz nasıl olsa hemen kalmam 5 yıldır kullanıyorum diye hemen hamile kaldım yasmin kullanıyordum
BirAnneBirBebekkkKk Oykuu_bebekk eyvah inşallah hamile kalmam yazz benimki 5 ay gelmiyorda ondan bırakmıştım