Merhaba bugün kızım kreşe giderken yeni aldığım bir takım kıyafet giydirdim sonra eve geldiğinde heryeri boyaydi noramalde öğretmenimiz önlük giydiriyordu bugün giydirmemis malesef. Kıyafeti beyaz renk olunca direk camasir suyuna koydum ama bir işe yaramadi. Çamaşır suyunun çıkarmadigi leke olur mu şoktayım. Sizin bir tavsiyeniz var mı? Yeni olunca üzüldüm çok beğenerek almıştık kızımla.