emoseren
İnanın değmez. Günde 10-15 bardak arası çeşitli kahve türlerini deneyimleyen bir insan olarak asla tavsiye etmiyorum. Yavaş demleyen bir ürün alırsanız daha güzel kahve içmiş olursunuz. Önemli olan kahvenin demlenme kalitesi. Süt köpürtücü her yerde satılan basit bir makineyle bile halledilen bir şey. Malesef tam otomatik yerine yarı otomatik ve ya manuel alırsanız harika kahve türleri içersiniz 🌸
Sage markasını öneriyorum bende