lalaydnn D vitamini ilaç kullanmaya başladık şuan 10 günlüğüz o ilaç kullanmaya başladığımızdan beri bebeğim ıkınarak kakasını yapıuor ve çok az yapıyor sizde de böyle oldu mu ne iyi geldi acab a
supermananne lalaydnn sağlık ocağının verildiğini mi kullanıyorsunuz o kabızlık yapıyor diye duymuştum
adasmummy lalaydnn sağlık ocağından verilenin içinde sofra şekeri var diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum. Biz ocean d vitamini kullanıyoruz içinde zeytinyağı var kabız olmasını önlüyor bebeğin ondan alabilirsiniz
lalaydnn meltm28 ilk doğduğu zamanlarda ıkınma vs yoktu damlayı kullandıktan sonra başladı ıkınma yalnız
sept2409 D vitamini bize1 haftalıkken verildi ama 15. Günden sonra başlanılacak dedi sağlık ocağında. Bizim de 2. Haftadan sonra gaz sancılarımız başladı bence tamamen denk gelmiştir