ecrinbebe İnanamıyorum ya ilk defa kendi gelip anne çiç dedi ve tutuyordu eliyle direk bezi çıkarıp tuvalete götürdüm ve orda yaptııı inşallah devamı hep böyle gelir şöyle yap daha iyi dediğiniz bişeyler de var mııı
ElifDeniz21 ecrinbebe Bende denemek istiyorum ama henüz cesaret edemedim kızımda hazır mı anlayamıyorum ki 🤷♀️
damlanurunannesi11_ ecrinbebe maşallah yaa bizde 2.5 yaş geçen bezi çıkardım külot giydirdim belki rahatsız olurda çağırır beni diye maalesef sırılsıklam oldu yapınca anne çiş yaptı egh yaptı diyor bende artık zamana bıraktım meme bırakma süreci gibi vardır bununda bir zamanı yapacak bişey yok
gizemkili ecrinbebe benimkide aynıydı iki buçuk yaşında şuan pes etmeyin hep üzerine yaptı oyuna daldı unuttu ama pes etmedim sürekli hatırlattım kakasını çişini üstüne yapti şimdi alıştı allahaa şükürler olsun tamamen çıktık bezden darisii başınıza
Yazmelegi_ ecrinbebe benim kızım da 17 aylık çiş dediğinde götürüyorum büyük tuvaletini yapıyor sizinki küçüğünü mu söylüyor
ecrinbebe ElifDeniz21 ben denemek taraftarı değildim yazın başlarım dedim ama kendi ısrar edince götürdüm yaptı 😂
gizemkili ikiKudurukAnnesi 10 dan sonra sıvı bişey vermiyorum çişini yaptıriyorum yatmadan ilk zamanlar gece bezledim baktım bezi kuru daha takmadimm
gizemkili gizemkili 15 günde öğrendi bence çocuğun hazır olması önemli canim cokda üstüne gitmemek lagzim benimki kakasını hep üstüne yapardı zamanla alıştı sabretmek lagzim
Smilebaby_ Benim oğlum 20 aylık iki haftaya yakındır sürekli bezini itiyor vikarmaya çalışıyor acaba bende mu alıştırmaya calişsam ya bilmiyorum gözüme küçük geliyor