Kızlar içimi dökmem lazım gerçekten aşırı doluyum inanın psikoloğa bile gitmeyi düşünüyorum şu aralar oğlum 6 aylık normalde gece sık uyanmaması lazım atak mı dersiniz diş muhabbetimi bilmiyorum ama vallahi kafayı yemek üzereyim beşikte sallayarak uyutuyorum gece uyanıyo emziriyorum geri bir saat sallama istiyo sallamayı bırakıyorum ağlıyo sallıyorum duruyo uykumu almadığım için de aşırı gerginim sinirleniyorum gerçekten yanlışlıkla çocuğa bi şey yapmaktan korkuyorum işe de gidiyorum her sabah erken kalkıyorum gece uykusu da yok napıcam bilmiyorum ne zaman düzene gircek bu resmwn o uyumadıkça ağlıyorum sinirden annem bakıyo ben işteyken bıgün 3 te uyanmış mesela uyutmadım akşam 7buçuğa kadar belki uzun uyur diye bir saat geçti yine uyanıyo sallıyorum uyuyo bırakıyorum uyanıyo ben artık kafayı yemek üzereyim herkes yaşıyodur bunları tabiki farkındayım ama çok yıpranmış hissediyorum kendimi her şeye yetişmekten yoruldum evime yetişemiyorum oğluma yetişemiyorum eşime yetişemiyorum hepsini halletsem kendime yetişemiyorum artık çok zorlanıyorum