Deletedmom_220 Bebeğim 5 ay 21 günlük 2 gündür 1 numara içmeyince az içince şuan 2 numara ya geçtim ve iki mamanın tadıda aynı ama 2 numarayı iştahla emiyor 🤷♀️ neden biliyor musunuz?
50krsvertirreekk Deletedmom_220 aptamil 1 numara var bende hiç açılmamış uygun fiyata size gönderebilirim kullanıyorsanız
Deletedmom_220 aslanmammy bebeğim farketti. 1 ı veriyoruz içmiyor 2 yi veriyorum içiyor. Tadına bakıyorum aynılar
Deletedmom_220 50krsvertirreekk teşekkür ederim bende de var bir sürü 2 numarayla aldığımız yerden değişim yapıcaZ🌸