Kızlar bebeğim 41 günlük bugün kardiyoloji kontrolümüz vardı sekundum asd 4-5mm yazıyor ama bu kapanacaktır 6.ayda tekrar görüşürüz dedi doktorumuz. Böyle olan yaşayan var mı? Hiçbir belirti ve sıkıntımız yok Allah’a şükür. Kilo alımımız da gayet iyi. Bilemedim.