Efemom_ yurtdışında yaşadığım için marka belirtmem doğru olmaz.Ama bence alınmalı,hele evler küçükse ve çamaşır asmaya-sermeye yer yoksa ,en önemlisi evde küçük bebek - çocuk varsa.Evde toz kıl, tüy yok denecek kadar az( saç dökülmem var) kurutma makinesi almadan önce neredeyse her gün ev süpürmek zorunda kalıyordum.Kıyafetlerde çekme olayı yaşamadım 1 buçuk senedir kullanıyorum.