bebeğim 5 aylık malesef doktor değiştirmek durumunda kaldık rotavirüs meningokok aşılarından menveo ya eski doktorum başlamıştı eli hafif bir kadındı asla huzursuzluk yaşamadı bebeğim veya sağlık ocağında olduğu aşılarda dün yeni doktorumuz saolsun biraz yaşlı ve gamsız çıktı bexero + menveo + rotavirüs aşısılarını yaptı rotavirüs ağızdan veriliyor olmasına rağmen onda bile ağlattı çocuğumu alnından bastırıp diğer doktorda severek içiyordu neyse özete geleyim bu aşılardan sonra bebeğim çok huysuzlandı bexeronun ilk dozunu aldık ondan mıdır doktorun elinden midir sizce bide bebeğimde ilk defa aşılar iz bıraktı bacaklarında