yesilisevdogayikoru Bebeğim bir buçuk yaşında olmak üzere doğru emzirme ve bezi bıraktırmak düşünüyorum ilk bebegim olduğu için hiç bilgim yok tecrübeli olanlar biraz anlatabilir mi nerden başlamam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim özellikle bez bırakma konusunda