Benim adetim de şuan kahverengi ve üç gündür kahverengi akıntı geliyor hiç adet gibi değil normalde 7 gün olurum bugün 3. Günü ve nerdeyse hiç gelmedi. Yerleşme kanaması da böyle oluyormuş. Bugün test aldım negatif çıktı. 4 gün önce falan da kan vermiştim çıkmadı. Ama hamilelik tüm belirtilerim var