Bebeğim 10 aylık geçen hafta pazartesi günü hastalandık doktora götürdük doktorumuz antibiyotik yazdı ama hemen kullanma serum fizyolojik yap ve işte tavuk çorbası vs içir dedi yaptım neyse hırıltı oldu sırtında tekrar götürdüm antibiyotiğe başlayalım dedi çarşambadan beri içiyor 7 gün kullanalım dedi doktor sabah akşam 12 saatte bir yarın son günü ama hala tıkanıyor ve hala burnu dolu perşembe günü tekrar kontrolümüz var başına gelen oldu mu havada kullandık ama şimdi ne diyecek doktorumuz onu merak ediyorum