elifozkan 4,5 yaşında kızım, hiç tehlikeli bir düşme yaşamadık çok şükür. Oyun oynarken hep yerde battaniye üzerine koydum, uyurken de salondaki koltuğu açıp (genelde 1 koltuk hep açık duruyordu hatta) o koltukta uyutuyordum, ben de yakınında oturuyordum, dönerse görüyordum. Oturmaya başladığı zamanlar belki oturduğu yerde arkaya düşmüş olabilir ama yüksekten düşme hiç olmadı