LinaTuba ikibaloglanannesi çok güzel tencere tava konusunda aynıyız çünkü teflonları attım histegram kullanmıyorum YouTube dan bakıyorum
Mnli LinaTuba ben bir ara çok takmıştım sade diye bir kitap okumuştum marie kondo ve minimalizm videoları izlemiştim netflixte ama tr ekonomisi beni pişman etti o zamanlar 2+1 de oturuyorduk ve eşimle evden çalışıyorduk bir bebe bir kedi baya iyi gittim sonra 4+1 e çıktım 😅 ama çocukların kıyafetlerinde falan hâlâ uyguluyorum ya da kendim kapsül dolap yapıyorum belli dönemlerde
Alparslanmom__ Dehlet kıyafetlerim var kıyamıyorum ihtiyacı olanlara veriyorum vermeme rağmen dolu. Ama kafaya koydum ne olursa olsun azaltıcam. Kıyafetlerim dışında hiç bir fazla eşyam yok. Zaten kiracıyım o yüzden yettiği kadar eşyalarım var
LinaTuba Alparslanmom__ sizi mutlu etmeyen kıyafetleri önceliğiniz olmadığı parçaları elemek kolay oluyor ne güzel sadece kıyafet olarak fazlalığınız varmış benim mutfakta tabakta çanakta da çoktu çoğunu eledim sattım verdim ama hala var onlar elden çıkmadan rahat edemiyorum o kadar kolaylaştıki mutfak temizliğim
Mnli LinaTuba eşim ve ben evden çalışıyoruz iki çocuğumuz var bir odayı ofis yaptık ki eksik bile odamız yaşadığımız yerde hep oturma odası salon mantığı var ama bizde oturma odası yok şuan kapalı balkonlar var onlara da oturma grubu koydum lazım olunca oralar da kullanılıyor
LinaTuba aslanmommy denemeye başlayın inanın arkası gelir az sevdiğiniz şeyleri elemekle başlayın o dolapların hafiflediğini görünce temizlik yükünün azaldığını gördükçe mutlu olacaksınız
Parsongan LinaTuba Evet çok eşya verdim dağıttım. Çöpe attım. Beğenmediğim sırf hediye geldi diye tuttuğum eşyalarım vardı. Beğenene isteyene verdim. Mesela 10 fincan takımından 8ini eledim. Üzerime olmayan eskisi gibi yakışmayan kıyafetlerimi kullanabilecek ihtiyaç sahibi insanlara verdim.
LinaTuba Parsongan bende 6 7 takım fincan eledim dolaplar hafifledi 12 tane nescafe fincanı vardı ucuza sattım o kadar gereksiz ki misafire zaten Türk kahvesi yapıyoruz 2 tane nescafe fincanı bıraktım o kadar
melis_t Bende bebeğimin küçülen kıyafetlerini vermek istiyorum çok cuzi rakamda çok fazla kıyafeti var ihtiyacı olan yazabilir
Duyulurum ikibaloglanannesi Instagramdaki minimalistler yüzünden minimalizmden soğumuştum 😅 bekarken yani 6 sene önce takip ediyordum fikir edinmek için. Takip ettiğim birinin canlı yayınına denk geldikçe izliyordum. Orada yemekte de minimalist olduklarından bahsettiler. Sadece çorba yapmışlar ama kocaları doymuyormuş corbayla. Aç kocalarla minimalist yaşam çok zor gibi şeyler de duyunca bunlar kafayı sıyırmış demiş ve takipten çıkıp minimalistliğe başlamadan veda etmiştim 😅😅