bebeklielif 2 buçuk aylık bebişim bugün çok huysuz eli sürekli ağzında parmak emiyor normalden çok fazla yaptı bugün. Aç değil emzirdikten sonra bile elini ağzına götürdü. Diş için erken değil mi olamaz başka ne olabilir
mprog bebeklielif benim minikte 2 ay 7 günlük aynı durumdayız salyası alıyor tükürük oluyor ağzında ve ellerini yiyor resmen uyku desen çok düzensiz diş değildir sanırım
SerraD-1823 bebeklielif diş sancısı 2-3. Aylar da başlıyor ama çıkması uzun sürüyor. Benim kızım da 2. Ayında salyaları aktı eller hep ağızdaydı 7. Ayda çıkardı ilk dişini. Şimdi 13 aylık
suraarif bebeklielif benim bebegımde aynı Dr götürdüm damakları sertleşmiş erken çıkaracak diş dedı zaten ilk oğlum 4 aylıkken cıkarmıştı çok huysuzlanırsa calpol ver dedı 1 çay kaşıgı