Merhabalar 8 ay 11 günlüğüz. Bu hafta işe başladım bununla birlikte emme düzeni biraz değişti. Ben eve gelince 15.30 da emiyor o saate kadar biberonla süt almıyor. Ne kadar çok süt döktüm bu hafta içi 😩 bu arada zaten ek gıdaya başlayalı daha çok ek gıda seviyor bizim yemeklerimizden yemek istiyor. Acaba gece ve akşam emmesi yeterli olur mu gündüz ek gıda vermeden denedik yine de 30-40 ml süt ancak içmiş. Şaşkınım ne yapacağım 😔