slnmom Merhaba kızlar, Oğlum 3 ayını doldurdu geçen al yalnızca 200 gr almış. Sütüm azaldı yetmiyor, 90cc x 4 mama desteğine başladık. Moraller bozuk :( Yaşayan bu durumu var mı sizden
neni_ slnmom Ben de mama veriyorum kilo alımı yetersiz olduğu için. Moralinizi bozmayın. Başta ben de çok moralimi bozmuştum üzülmüştüm. Ama hiç gerek yokmuş. Her şekilde büyüyor. Hem anne sütü hiç almıyor değil. Eğer çok kafanıza takıyorsanız mama almasını sütünüzü arttıracak takviyeler alabilirsiniz.
Kuzeymiram slnmom moralin neden bozulduki az kilo almasınami mama verdiğin icinmi , yani bende bı kaç ay mama süt diye gittim ek gıdaya geçince kestim bunda uzulucek birsey yok mama içen sağlıksız büyümüyor merak etme 🫠