melmelike sağım cok arttırıyor, bebeğim sarılıktan hastanede yattı 5 günlükken, 6 gün kadar, emziremememe rağmen her gün 2 saatte bir sağım yaptım inanılmaz sütümü arttırdı hala da maşallah 2 saatte bir emzirmezsem taşıyor birde o dönem bestlak damla kullandım onun da faydalı oldugunu düşünüyorum, su an vitamom diye bir destekleyici vitamin vermisti hastanedeki emzirme danısmanı onu kullanıp bitirdim daha yeni, yenisini almayı düşünüyorum alerjiniz vs yoksa bence emzirme döneminde kullanabilirsiniz, kuruyemis(çiğ) ve uyumak da etkili