Ayaztos aslinda şunu merak ederek yazdim Cumhurbaskani bugun aciklama yapmis dogum yardimi ilk cocuklara tek seferlik 5.000 tl 2. cocuklara her ay 1.500 tl yardim edilecek diye. Tum annlere verilecekmis. Ben dogum yardimimi almadigim icin acaba bundan faydalanabilir miyim diye merak etmistim😂 O yuzden suresi gectimi diye hesapliyorumm