brkyelkrn Bebeğim 20 gün önce 46 cm ve 2700 gram doğdu çocuk doktorumuz önlem amaçlı gelişim geriliği yaşamamak için çocuk nörolojiye sevk etti aranızda yakın zamanda nörolojide bebekleri bu şekilde muaeyene olan varmı süreçler nasıl?
dogammerve brkyelkrn benim bebeğim prematüre olduğu için bizi yönlendirmişlerdi gelişimini takip ediyor bizden ultrason istemişti ilk her gittiğimizde de işte sosyal gülümseme var mı takip ediyor mu gözleriyle diye soruyordu gevşek bir bebek mi diye reflekslerine bakıyor
anneann brkyelkrn reflekslerine bakıyor beslenme sıklığı vs bilgilerini soruyor genel bir muayene yapmıştı bizde bir kez gittik birdaha gelmesinize gerek yok demişti ( doğduktan sonra yoğun bakımda kaldığı için gitmiştik)