Bebeğim 51 günlük. Her beslenme sonrası sürekli kusuyor. Yani sürekli kiyafet degistiriyoruz öyle söyleyeyim. Gürültülü sıvı kaka yapiyor. Ama kakasinda öyle mukus kan vs yok. Sadece iki gün once vücudundaisilik gibi kizarikliklar oldu.Geçen hafta kontrole gittigimde bebeğimin 300 gr kadar kilo artışı vardı doktor cok cok iyi dedi güzel kilo aliyo dedi. Süt alerjisi olduğunu düşünmüyorum reflüdür dedi. Aptamil ar mama kullan sürekli kustugu icin aclik hissetmesin dedi. Haftaya kontrole gel dedi. Bugün gittim 120 Gr almış bu sefer de bebegin kilo alımı çok düşük idrar tahlili alalım dedi ama dedim geçen hafta cok iyi dediniz dedim. Süt alerjisi olabilir dedi bu sefer. Keçi sütlü mama kullan dedi gunde 3 defa eger iyi gelirse anne sütünü kesicez dedi. Sen de diyet yap süt ürünleri tuketme dedi yumurta yeme dedi. Ben zaten yoğurt süt beyaz peynir falan tuketmiyordum. Yani ne yapacağımı şaşırdım ısrarla mama öneriyor . Gecen hafta kilosu cok iyi gidiyo dedi bu hafta cok düşük dedi. Epey moralim bozuldu ne yapacagimi sasirdim.