mutlukidss yanlış anlaşılma övünme dövünmek gibi olmasın hepimiz anneyiz burda bir birimize destek olucaz 🤍 kızımı doğdu doğalı sürekli kol bacak Allah ne verdiyse kendi hareket edene kadar ben hareket ettirdim yüz üstü yatırdım dönme vs hareletleri yaptırdım ayakta tuttum vs vs 2,5 aylıkken felan tamamen yüz üstü kendi kafasını kollarını dikelemeye başladı 4,5-5 aylığa yakındı dönmeye başladı 5. Ayda artık tutsmaz oldum ilkte döne döne gütmeye sonra sürünmeye başladı sürünürken emekleme pozisyonunda tutup ayaklarına vs destek yaptım ettim 6. Aya daha 5 gün önce girdik ve emeklemeye başladı emekledikten sonraki 2 gündür de ayakta tutmaya başladım şuan durabiliyor 15-20 sn felan dr da bugün kas motor gelişimi süper ötesi demişti demem o ki o yapamasa bile siz ona yaptırın faydasını çokça göreceksiniz ve tamamen her bebek kendine özgü bir gelişin gösteriyor sakın ha kimseyle kendinizi kıyaslamayın sağlıkları yerinde olsun gerisi hiç önemli değil çok kafanızı kurcalıyorsa drunuza da danışın isterseniz 😘🤍