ozge918 Bebeğim mamayıda memeyide çok az emiyor. Kilo alımıda yavaş böyle olan anneler varsa ne yapıyorsunuz konuşalım belki biri çare olur
momofmychildren ozge918 5 ay 10 günlük hala iştahsız doktor zorlama daha kötü olur dedi canı istedikçe veriyorum
tuba44216_ ozge918 atak haftasında olabilir aynı sorunu ne yazık ki ben de yaşadım mama verdiğim için uykuya geçmeye yakın yedirdim o zaman biberonu alıyor bir de doktor dizinde sallıyorsan sallarken yedir dedi hafif hafif o da çok işe yaradı
Zeynpkcn Bende ayni o sekildeyim 4 ay 25 günlük olduk ama 15 gündür az emiyor KILO ALMADI MESELQ OYLE HİSSEDİYORUM pazartesi sagliknocaginda nediyecek ler bakalim merak ediyorum
Feldspar1 Bu sorunu biz de yaşıyoruz tam 4 aylık. Zorla veriyorum memeyi kavga dövüş. İki dakka emip bırakıyor. Ben de napcağımı şaşırdım. Biberonla mı versem diye düşünüyorum. Süt de azalıyor o emmedikçe. İştahsız çocuk ayrı bi imtihan ya bu annelikte
tuba44216_ Feldspar1 yok kaçmıyor ama her bebek farklı bizimki sallanırken yemeyi çok seviyor bir de normalde de çok hızlı sallayan biri değilim zaten yavaş yavaş sallıyorum bir yandan da yediriyorum😊