Ben vicdan azabı yüzünden bıraktım iki gebeliğimde de.
Kızımı 3 sene emzirdim emzirme bitene kadar içmedim. Oğlum 2.5 aylık , acaba doğum yapınca içer miyim diye soruyordum kendime hamileyken ama yok içmedim. Aklıma dahi gelmiyor eşimle otururken o her dk sigara içiyor ama ben sanki hiç onun tadını bilmiyor gibiyim. Çok seviyordum günde 2 paket içiyordum resmen gebelikten önce. Bebeğime kokar, sütümün tadı bozulur diye düşüne düşüne bugüne kadar da içmedim emzirme bitene kadar da içmem. Hiçbir hamileliğimde tiksinme yaşamadım ben hep vicdan azabı çekiyorum sadece. İnsallah sizde bir an önce bırakırsınız zor bi bagimlilik