gizemmumayy 4. Ayda başladık tadimlara, çok şükür doktorumuz öyle güzel destekledi ki tadım yaptığımız herseyi beslenmeye ekledik, aynı zamanda da tadima devam ettik. 6. Ayda 2 öğün 7. Ayda 3. Öğün 8. Ayda da 3 ana 1 ara öğün geçtik sütüm azdi çünkü hep. Ne yiyorsak verdik yemeklerin suyundan, minik minik tanelerinden, yumurta beyazı salça domates ne varsa. Özellikle kilo alsın diye şunu yedirdim dersem yanlış olur ama günlük avakado ceviz tahin pekmez yoğurt alıyor mutlaka.