anayimbenn_ Kızlar çok rahat bir kanguru ama ben kolumda sıkıntı yaşadığım için kullanamadım. Şuanda bebiş büyüdü zaten. O yüzden elimden çıkarmak istiyorum. Kutulu bir şekilde duruyor. Sıfır ürün diyebilirim. Bel destekli çok rahat. Görselini ekliyorum.