Kızım 10 aylık olduktan sonra, gündüz uykularına direnmeye başladı. Dün mesela 10.30da kalktı, normalde 1.30da geri uyurdu ama 5e kadar uyumadı direndi, sonra 6da uyandı, 10da gece uykusuna geçti. Bugün de 10da uyandı, 2.5da öğle uykusuna yattı, 3.5 uyandı normalde 6.30da 2. Uykuya yatması lazımdı ama gene uyumadı hala ayakta ve öyle uykusu varmış gibi göZünü de ovuşturmuyor, aksine gayet enerjik. Bende artık tek uykuya geçmek istediğine karar verdim. Sizin bebeğiniz tek uykuya geçerken nasıl sinyaller verdi acaba? Artık iki uykuya zorlamamalı mıyım?